Retour- en teruggavebeleid

Heeft u de verkeerde koffie besteld voor uw koffiemachine? Dan kunt u deze naar ons terugsturen en omruilen voor de juiste koffie voor uw koffiemachine. Het is niet mogelijk om bevroren koffie te retourneren (Aromat Cafe Gold en Douwe Egberts medium Roast).

Wanneer u uw bestelling retour willen zenden dan kan dit binnen 7 dagen na ontvangst (met uitzondering van bevroren koffie). Het is van belang dat u dit 5 dagen voor verzending aan ons doorgeeft middels e-mail. info@koffiebron.nl met als onderwerp ‘retourzending’ met je volledige naam. Zo is het voor ons duidelijk van welke klant de retourzending afkomstig is.

Graag uw bestelling retour zenden in de originele doos met de aankoop factuur. Vanzelfsprekend moet het geretourneerde product ongebruikt zijn en onbeschadigd. De kosten voor het terug sturen komen voor uw rekening. Het gehele factuurbedrag zal zo snel mogelijk door Koffiebron op uw bankrekening worden terug gestort (uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen).